Sitemizdeki konuların sadece konu başlığı altında index'lenmesi yerine o konuyla ilgili anahtar kelimelerle beraber indexlenmesini tercih ediyoruz. Bazen bir cok anahtar kelime kullanmak istiyoruz bu anahtar kelimelerin arama motorları için nekadar değeri var bunu Google Insights aracını kullanarak analiz etme imkanımız var. Üstelik google kalitesiyle hangi kelimelerin ziyaretçiler için botlar için daha değerli olduğunu bu sayede rahatça öğrenmiş oluyoruz. Buda sitemizin ve konuların kalitesini arama motorlarının gözünde kaliteleştirmiş oluyor ve etiket kirliliğini önmeliş oluyor.
Anahter Kelimeleri Test: Google Insights
Örneğin bir arabalar hakkında bir konumuz var ve anahtar kelime eklemek istiyoruz (araba bul) ve (araç bul) kelimelerini Google Insights sayfasında analiz ettirtiyoruz sonuca beraber bakalım.
Sonuç:Gördüğümüz gibi araba bul anahtar kelime olarak araç buldan ziyaretçiler ve arama motorları için daha uygun.
Kaynak:
http://www.tim53.com/anahtar-kelimeler-etiketler-t11.html